090205

Hallå!
Nu sitter jag i skolan och jobbar med samhäll, men jag måste först försöka ladda ner ett program för att ens kunna öppna mitt arbete! Åhh fan vad arg jag blev att allt ska krångla! :/
Imorse vaknade jag halv åtta och var supertrött men kom ändå upp väldigt snabbt! Jag träffade sötnosen Alexandra på bussen, hon skulle göra NP idag, haha stackare! Tur att man går sista terminen på gymnasiet :P Sen satt jag och snackade massa skit med min andra sötnos Millan, alltid lika trevligt :)

Imorn så har jag mycket att göra, jag ska handla all mat, städa och fixa hemma, fixa mig själv och massa skit! Man vill ju att det ska se lite bra ut när alla kommer imorn! Jag funtade på att lämna lappar i grannarnas brevlåda så att dom vet att jag kommer spela lite hög musik..kanske är ganska schysst!

Idag när jag kommer hem så ska jag direkt duscha och lägga håret i inpackning. Sen så ska jag smörja in mig med b.u.s så att jag inte är kladdig ikväll när man ska gå och lägga sig brevid sin älskling. Och så måste jag fixa mina nails så att dom inte ser ut som dom gör just nu, för jävliga! hihi, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0