Dags för en förändring?

Jag har funderat jättemycket på att jag verkligen måste göra en förändring. Jag måste börja träna! Jag känner mig så plumsig, asså inte jättefet men jag känner mig som en lite tjockis! Jag vill börja träna och känna mig lite mer fit och förhoppningsvis så höjs självförtroendet på köpet :) Jag har ju varit så sjuk den senaste månaden så jag har inte velat tränat och jag har inte fått det heller (!). Men nu när pencellinkuren är slut så ska jag sätta igång, förhoppningsvis. Eftersom att jag inte är medlem längre på World Class så får jag fixa lite träning hemma istället! Jag har gjort ett eget litet pass för hemmaträning och nu tänkte jag testa det i en vecka och se om jag tycker om det. Ganska enkla övningar och passet kanske bara tar 20 minuter. Men om man gör det typ varje dag så lär det väl synas efter ett tag? :/ Jaja, jag måste också se över vad jag äter, asså jag äter som en gris! Jag lovar, jag äter nog som en fullvuxen man. När jag väl äter så äter jag, nästan så att jag skäms. Men sen så har ju alla andra en annan åsikt om det...
Nog med det!

I fredags så var jag ute med Sabina, Sandra och Jessica! Det var första gången jag träffade Sandra och Jessica men fasiken vilka söta tjejer! Vi hade jätteroligt men synd att kvällen gick så fort. Vi tog faktiskt tåget som gick klockan 2 hem. Skojigt :)

Tjejor :)


Hihi!


Jag och Sandra, tyckte det var en jättefin bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0