FET-(tisdagen) :P

Mums!
Idag är det fettisdagen och då ska man ju faktiskt äta semla! Jag tycker att semla är jättegott men det är allttid så mkt grädde på ju :P Men som tur är så får jag göra min egen semla idag.
Idag har min klass och jag varit på ett studiebesök. Vi var på ett fängelse och fick prata med en behandlare OCH en som satt inne! hur coolt var inte det?? hihi, jag tyckte i alla fall att det var jätte spännande ;P Efter det så åkte jag och Millan till Barkarby outlet för att köpa lite grejer till vårat pa. Vi hittade allt vi behövde och nu är vi typ klara med allt inhandlande :) Skönt.
Igår så bloggade jag inte för att jag inte hade tid. Jag gick hem till Millan och umgicks med henne och Daniel, sen somnade jag på soffan och sen så åt vi. Efter det så satt vi och spelade kort och sen somnade jag :P Men det var trevligt, jag fick värsta sov morgonen också!
Idag ska jag göra mitt pass igen, jag känner av det eftersom att jag har träningsvärk i asset och vaderna, haha! Och så ska jag ju faktiskt äta semla idag också så då måste man ju röra på fläsket, hihi.

JAG VILL HA NYA KLÄDER, hittade asfina kläder idag :) Men men,  jag får pengar imorn så vi får se óm jag har råd...

JAG SAKNAR DIG MIN UNDERBARA ÄLSKLING, HOPPAS DU LÄSER DETTA! <3
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0