Försöka kan man...

Jag har suttit framför datan nu i typ en timme och försök förstå mig på historian, men nej. Jag fattar inte ett skit, jag tror seriöst att jag har fått inlärningssvårigheter fan. Usch. Jag bestämde mig för att skriva ett sista inlägg för idag och sen borsta tänderna och lägga mig i sängen och kolla på tv. Ska ringa och mysprata med min älskling också innan jag sen ska försöka sova. Jag har faktiskt lite söndagsångest nu, jag känner bara att jag inte kommer att hinna klart med allt den här veckan, och mer lär det ju komma. Fan, jag som trodde att sista året på gymnasiet skulle vara chill... Ack nej.

God natt alla mina läsare <3

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

2009-02-23 @ 22:53:04
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0