Första dagen på lovet!

Visst, det är jätteskönt att ha lov nu men varför ska vi vara så sär och ha en vecka innan alla andra typ?? Jag blir förbannad! Haha.
Aja, jag tycker att det verkligen behövdes lite ledighet nu, jaghar varit så fruktansvärt trött och hängig på senaste tiden. Just nu så äter jag antibiotika mot min bihåleinflammation (igen!) så det passade ju bra att må ännu sämre nu när man är ledig(!) Men men, det är folk som har det värre.
Imorn så ska jag och min Felix gå på massage, åhh vad skönt det ska bli! Efter det så ska faktiskt jag på en plåtning, mitt första modelljobb inne i stan :) Jag är faktiskt lite nervös, men Felix ska ju följa med mig så då blir jag lite lugnare förhoppningsvis. Kommer förmodligen lägga upp bilderna sen från plåtningen så får ni se hur dem blev! Spännande :)
Just nu sitter jag och är PROPP mätt och fettig, jag har nyss käkat nästan en HEL barnpizza med bearnaisesås på! Vem slår det? ;) Nej, men jag har inte ätit så mycket idag så jag kände att jag var värd lite pizza, hihi!

Jag måste verkligen köpa nya jeans, jag har typ inga snygga längre! Mina favoriter håller ju på att gå sönder totalt! Jag kommer än inte ge upp dom! :)

SAKNAR DIG MIN ÄLSKLING!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0