Fredag igen.

Halloj!
Jag har börjat få värsta ångesten för att hela mitt lov är slut och jag har inte gjort ett piss nytta. Jag hat liksom två prov och en inlämning nästa vecka och tror ni att jag har haft tid att plugga? Nej, jag har inte orkat! Pencellinet har faktiskt gjort mig så otroligt trött och hängig så det är inte klokt. Men idag är det min sista dag på pencellinet :)

I veckan var jag ju och gjorde mitt första "modelljobb" för att prova på hur det kändes. Jag var otroligt nervös den dagen, men det gick över (litegrann!) Men efter att jag tagit några foton så kände jag verkligen att jag bara ville därifrån! Jag mådde inte alls bra av att vara framför kameran när någon annan tar närbilder på mig! Usch, jag kände att jag bara ville gå! Men men, jag stod ut i en timme och fick se resultatet. OMG! Fotografen var jätteduktig, så det var inte det. Men JAG, JAG såg ut som ett jäkla äckel. Fy fan säger jag bara! Efter den händelsen så sjönk mitt redan så lågt självförtroende till botten. Jag fattar inte att jag ser ut så. Visst är det sjukt? Är det någon annan än jag som har känt så, alltså inte känt igen sig själv? Läskigt säger jag bara.
Aja, men något bättre kan jag ju säga om den dagen i alla fall! Jag och älsklingen var på spa-massage :) Åhh herregud vad härligt det var. Tänk att den timmen går så fort. Jag längtar och längtar tills nästa gång!

Idag är det fredag och då ska jag till salongen där Sabina jobbar. Jag ska färga min utväxt idag, jag håller på att bli galen på den. Jag verkligen hatar mitt hår när jag får en liten liten utväxt. Det är så ugly! Men idag i alla fall så ska jag få det fixat. Det känns som värsta lyxen för mig att bara sätta sig i en stol och låta någon annan fixa och trixa med mitt hår. Det är annars jag själv som brukar både färga och klippa mitt hår. Men nu ska jag lyxa till det lite ! :)

Passar på att lägga upp bilder på mig och Sabina <3 på mysfesten som jag hade för ett tag sedan!:


Hihi, GIRLPOWER!

Fan vad jag saknar våran tid när vi var små <3 Hihi sött!

Vad händer ikväll? Jag ska nog bara vara hemma och ha det mysigt med min sötnos till pojkvän. Det är väl skönt att bara ta det lungan för en gång skull! Jag har varit ute och röjt varje helg nu så...
Men imorn är det lördag och då tror jag att jag ska träffa Sabina och så får vi se vad vi ska hitta på! Jag är ju som vanligt alltid sugen på att festa! hihi :)

Sen så har jag blivit kär! I ord! :) Hur gulligt låter inte: "kära hjärtandes"? Haha så kul! Sen om det stavas så är ju skit samma ;)

Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0