Onsdag den 11 / 2

Nu har jag inte bloggat på flera dagar och det känns rätt trist. I söndags så åkte jag och älsklingen tillsammans med Millan och Daniel till Riga! Vi tog ledigt från skolan måndag och tisdag :)
Vi hade verkligen jätte trevligt, visst båten var inget vidare men vi hade ju varandra så det gjorde ingenting, thihi! Vi åt och drack massa gott och hade bara allmänt kul. Nu är det bara att sikta framåt mot nästa kryssning, den 3:dje mars då vi ska dra till Helsingfors. Fast då blir det bara jag, Millan, mamma och lillebrorsan.
Här är några bilder från kryssningen :)
 Jag och älsklingen<3
hihi, Millan och Daniel + min lotion :P
My darling<3


Nu är jag hemma och väntar på att åka iväg till skolan. Det var nämligen såhär idag att jag vaknade sent. Jag var inte alls jättesen utan bara nån timme. Jag har såklart inte sovit någonting inatt (suck) och jag mådde väldigt dåligt imorse. Nu är jag inte alls så taggad på att ens gå till skolan på sista lektionen från tre till kvart över fyra, men jag måste verkligen. Jag känner bara att jag vill bädda ner mig i sängen och sova. Men nu kan jag inte det.
Jag få helt enkelt klara av denna dag, som nu finns kvar!

Men jag kan i alla fall se fram emot att få mysa med min älskling ikväll, åhh vad mysigt det ska bli! Jag kommer snart sötnos<3

pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0