PLUGG!

Nu har jag suttit med min samhällsuppgift och tänkt och tänkt. Fasiken, man kan komma hur djupt som helst om man verkligen tänker på demokratin! Herregud säger jag bara, jag får ju ont i huvudet av att tänka! Nu har jag bara en VG/MVG fråga kvar och så har jag en tilll fråga som jag måste göra klart imorn på lektionen. Det ska vara inlämnat imorn! Jag hoppas att jag hinner :/

Idag så kom jag hem och var supertrött, fattar egentligen inte varför.. Jag hoppade in i duschen och sen la jag på ett lager brun utan sol :) Såg nu att det kommer bli nån fläck sådär men va fan, jag ser ju mycket brunare ut i alla fall :P Nu precis så fixade jag mina naglar, dom blev faktiskt jättefina! Riktig snygg design och ser faktiskt någorlunda bra gjorda, hihi. Det är ju jag som har fixat dom själv så vad mer kan man kräva? ;)

Imorn är det fredag, åhh vad underbart! Vad är inte bättre med att alla närmaste vännerna kommer? Vi ska käka pizza och ha riktigt kul, hoppas jag! Skoj. Och sen på söndag så drar vi ju på kryssning, till Riga. Woho här kommer vi bara säger jag haha. Nej, men seriöst det ska bli jättekul. Så nu är det bara några timmar i skolan kvar imorn och sen är det bara dags att handla all mat och börja fixa till det lite fin hemma. Tur att jag har Millan som hjälper mig :)

KISS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0