Yes.

Nu har jag hunnit äta en egengjord middag till mig och min lillebror, duschat, smörjt in mig, tränat mitt pass, städat mitt rum och börjat planera min vecka!
Haha, egengjord middag var väl att ta i, det blev nudlar och sallad! :) MUMS!
Jag provade mitt pass som jag själv har gjort och det var ganska jobbigt, det tog ungefär 20 minuter som jag trodde och jag blev faktiskt svettig! Haha, jag har verkligen ingen kondis! Men men, nu ska jag försöka vara duktig att göra det varje dag nu denna vecka.
Jag måste verkligen skriva upp allt som jag ska göra den här veckan. Jag har så himla mycket! Prov och inlämningar som jag ligger efter med och så har jag en massa samtal jag måste ringa! Puhh, jobbigt! På tisdag måste jag och Millan också åka och handla det vi ska ha till vårat pa, vi åker ju fan vecka 10! 

Jag har verkligen en massa saker som jag behöver köpa (och vill ha!)  den här månaden. Jag kommer inte att ha råd med allting, men jag får köpa det som är viktigast helt enkelt. Plus att jag är skyldig både min mor och Felix en massa pengar!Lite av det jag vill och behöver ha;
*Brun utan sol   *Mascara
*Ansiktskräm    *Kjol
*Naglar                *Goose-väst
*Skor

OMG,
hur ska jag ha råd?

Som jag har letat! Jag har letat och letat efter ett par assnygga jeans på Gina Tricot. Jag som aldrig annars brukar köpa jeans därifrån hittade ett par hur läckra jeans som helst. Efter typ en vecka så var alla jeansen slut, i alla fall i dom små storlekarna. Det är dom där "ombloggade" jeansen som har en massa hål i sig. Jag har alltså kollat i alla Gina Tricot i hela stan typ och vet ni? Jag ringde till en Gina i Haninge Centrum, där hade dom ETT par sånna jeans i storlek 24! Jag var egentligen inte säker på att jag kunde ha 24:orna, ville egentligen prova 25:orna också men jag hoppades på att dom skulle passa! Så jag åkte liksom enda till Haninge Centrum(!!) för att köpa dom. Men det var värt det! Så nu har jag mina efterlängtade jeans! :)

ME LIKE :)


Jag måste börja titta lite på mina historia anteckningar nu, har prov på onsdag! Jag måste försöka kolla igenom några andra anteckningar till ett annat ämne också, det provet måste jag också försöka göra på onsdag! Fuck! Aja, hoppas att jag fattar nått!



Kisses.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0