Finns det någon sämre människa än jag???

Jag fattar inte ibland hur jag lyckas med saker! Jag fick linserna igår, tog på mig dom imorse och vad hände när jag kom till skolan? Jo, jag skulle rätta till den ena linsen och den ploppar typ ut. Aja, jäkla skit tänker jag men jag lägger dom i behåll så länge så att jag kan hämta linsvätska sen, jag satt ju liksom på lektionen! Då torkar dom där jäklarna och går sönder!! Fatta hur sur jag blev. Där försvann mina efterlängtade linser. Seriöst, hur fan lyckas jag? Men men jag får inte gråta över spilld mjölk eller vad man brukar säga :S Hihi attans säger jag bara!

Nu sitter jag i skolan, slutade egentligen för en timme sen men jag tänkte passa på att blogga lite och ringa lite ärenden. Tänkte ta nästa tåg för att hämta min fjällis i Solna, hoppas fläckarna gick bort i kemtvätten! Jag är lite spänd.... Sen ska jag kolla runt lite i affärer tills älsklingen slutar jobba och så åker vi tillsammans hem. En egen myskväll ikväll ;) Tror det blir hämtmat och lite gottigott på kvällen :)

Imorn ska ju vi på två kalas, jätte trevligt men VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG??? Jag lovar, jag har inte ett skit som är snyggt. Alla andra kommer säkert att ha värsta fina kläderna men jag kommer ha värsta uff eller nått. FUCK! Nej, men jag ska försöka rota fram nått i garderoben ikväll, har fan inte råd just nu att köpa något nytt, jag har ju precis gjort det, men som vanligt hunnit tröttna. Jag tänkte däremot kolla på en ny b.u.s, jag tog det lilla sista igår och jag behöver ett litet lager till, i think. Jag vill inte vara dö-blek som jag egentligen typ är!
Men nu ska jag börja röra på mig, upp till tåget är det som gäller :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0