Fredag, YES!

Jag sitter i skolan, har fett jobbigt! Jag har en samhällsuppgift som jag kommer dö av. Massa tråkiga frågor som ska vara klart om två veckor. Bläää jag håller på att spy! Varför ska vi alltid göra samma uppgifter hela tiden? Nej, usch!

Jag har kommit på det att jag verkligen vill byta min fjällis! Jag vill ha en boomerang jacka istället =) Jag har fått kontakt med en tjej som vill byta så jag hoppas att det blir av. Jag måste bara lämna in den på kemtvätt innan, jag vill att den ska vara fräsch till nästa ägare :)

Åhh jag håller tummarna på att mina linser kommer idag, det har tagit fett lång tid ju! I hope ;)
Nej, nu ska jag försöka plugga, men det kommer sluta med att jag sitter och letar efter en päls till min eventuellt nya jacka, hihi!

puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0