Fredag!

Jag hatar att vara sjuk, jag bara hatar det! Man mår så jäkla dåligt och så blir man så isolerad från livet på något sätt. Idag så var jag ju hemma igen från skolan, jag sov ingenting och det kändes som att jag hostade sönder min hals. Det värsta är att jag kanske inte får åka nu till Felix, va fan ska jag göra då? Vi är bjudna på middag ikväll, och imorn så måste vi laga mat hemma hos honom. Jag måste snacka med mor min. Hoppas det löser sig.

Igår skrev jag ju om en massa onödiga saker om mig, men jag tyckte det var rätt kul. Jag kan ju vara lite mer specifik nu, hihi ;)
Fem saker som ni kanske inte visste om mig:

1. Jag var nära att dö i anorexi för ca 3 år sen.
2. Jag är skiträdd för fiskar, därför äter jag aldrig fisk, ingenting som kommer ur vattnet!
3. Jag sover helst med något som jag kan sniffa på, slutade ju rätt sent med min snuttefilt kan jag ju säga....
4. Jag är egentligen en väldigt blyg tjej.
5. Jag älskar pommes!

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0