Gott :P

Har precis klivit ur duschen med Felix, skönt :) Nu sitter jag och gottar mig på en påse gott och blandat, usch vad jag syndar :P Åt faktiskt en kaka alldeles nyss oxå, hihi.
Jag försöker fightas med mina tankar varje dag, jag verkligen försöker. Jag vill aldrig helst prata om vikt och mat men ändå så tänker jag på det hela tiden, Det är frustrerande. Ena sidan säger: "ät vad du vill och var glad. du lever bara en gång!" och den andra sidan säger: "att du aldrig fattar att du är FET, ät ingenting och börja banta förfan!" HERREGUD, jag känner mig som ett jäkla freak ju! Men jag får helt enkelt acceptera att jag inte kan väga 36 kilo som förut, det är inte normalt. Jag får helt enkelt lida med att ha ett bmi på nästan 19 istället för ett bmi på typ 12!
SKIT SAMMA!

Jag ska försöka få tag på EMILIA, som jag inte får tag på ;)

Pussis<3      

Kommentarer
Postat av: J u i c y d o l l

snygg brud

2009-02-02 @ 10:56:30
URL: http://juicydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0