Haha, vadå fjortis???

Attans va hungrig jag e! Haha, jag sitter och väntar på att Sabina ska ringa och säga att hon e påväg. Resten av släkten sitter och käkar pizza, kebab och sallad och det gör verkligen så att man blir hungrig! Jag åt en pizzasallad och en pommes iaf, bara för att smaka lite :) jag ska ju äta snart så det kändes lite onödigt att käka nu.

Älsklingen åkte för några timmar sedan, jättetråkigt. Jag fattar inte en sak. Nu har jag och Felix varit med varandra varje dag i över en månad i sträck typ. Man märker att man börjar små bråka mycket lättare, man är mer irriterad på varandra. Jag ska ju som vanligt vara ett pms barn och lacka för det mista lilla. Fan synd om honom ju. Men jag vill inte ge all skuld på mig, han kan faktiskt också vara en riktig "ragata" haha. Älskar dig gubben <3

Och fasiken va min lillebror är kaxig! Jag hatar när folk kallar mig fjortis, HALLÅ jag e ingen jäkla fjortis! Tror ni inte att min lillebror som själv är typ fjortis/brat säger att jag e fjortis??? OMG, är det enda jag kan säga, haha!!!! Jag har aldrig tyckt att jag varit en fjortis och jag kommer aldrig att bli det. Sen vad folk tycker, what ever. Jag har inget emot fjortisar, jag är bara ingen själv, alla får tro vad dom vill ;P

Nu ska jag väl pudra näsan lite och sen så ska väl det inte dröja försen hon ringer.
Kiss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0