HURRA FÖR MIN ÄLSKLING!

Idag fyller Felix 18 år =) Han är en stor kille nu ju! Vi firade det med att gå på "Cliffan" i stan som hade HUR goda chiliburgare som helst! Mumsigt var det.
Idag så var jag och min klass på studiebesök hos SOS barnbyar och efter det så gick jag och Millan till Kino för att köpa födelsedagspresent till min älskling. Sexigt värre ;) hih jag hoppas han blir nöjd....
Nu sitter jag ensam hemma hos honom och bara tar det lugnt, älsklingen är nämligen på träning, fast att det är hans födelsedag...lite tråkigt för mig men jag klarar mig. Han ska få sin present när han kommer hem.
Jag var med Millan på Taj Mahal oxå idag! Nu har hon äntligen bestämt sig för att skaffa hårförlängning :) Jag passade oxå på att köpa nytt hår och nu hittade jag en riktigt blond och snygg färg som passar riktigt bra in i mitt hår! Jag ska försöka sätta fast clipsen imorn, om jag orkar ta mig hem och hämta min specialtråd och nål!

Jag är helt slut idag känner jag, sov bara någon timme inatt som vanligt. Fattar inte vad det är med mig, har feber var och varannan dag och så är jag trött typ all the time. Och så har jag börjat få värsta kramperna i ryggen, fast bara på ena sidan! Jag tror fan att det kan vara för att jag går runt och bär en stor och tung väska varje dag. Åhh jag skulle verkligen behöva massage, mne det kan jag ju inte kräva när det är min sötnos som fyller år. Aja, jag får klara mig helt enkelt! Det kunde ha varit värre :P

Nu ska jag kolla på tv, hoppas på att house går nu!

Pussis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0