Min lillebror är 9 år :)

God morgon eller vad man ska säga :P Idag fyller min lillebror Oscar 9 år! Fan va tiden går snabbt, jag tycker fortfarande det känns som att han är bebis, han luktar ju fortfarande bebis ju! Han fick såklart öppna mitt, Felix och Hannes paket först och vad fanns där? Ett par snygga Nudie jeans ;) Han blev jätteglad, det kan man ju förstå.
Vid halv två, två så kommer släkten. Det ska bli trevligt att träffa dom också.
Senare ikväll så ska jag äntligen träffa Sabina darling, det var verkligen längesen! Vi ska nog ta bilen till Kista och bara umgås och ha det trevligt :) Hon har ju tagit körkort och allt! hihi.
Aja, nu ska jag börja fixa mitt hår och lyssna på lite musik :)
Kisses<3                                 Han är stor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0