Mumsigt ;)

Mamma gjorde precis iordning värsta goda middagen, plankstek med en riktig saftig köttbit! Attans vad gott det var, jag är propp mätt nu!
Idag så vaknade jag två, fatta klockan var två mitt på dagen. Jag fatar inte hur jag kunde sova så länge, men det var ganska skönt. För några timmar sen så gick jag, Felix och lillebrorsan till ica och köpte förutom middagen, lite snacks till kvällen. Det är ju lördag :) Det blev lite godis och chips och såklart majskolvar som jag och älsklingen ska steka på senare ;) Åhh det är ju verkligen så gott! Kallt var det ute, jag höll på att frysa ihjäl fast att jag ändå hade ett par jeans, tjocktröja, uggs och fjällisen! Sjukt kallt.

Snart börjar skolan igen och jag har fan börjat fått värsta ångesten. Jag känner att jag aldrig vill komma tillbaka, jag vill vara ledig hela tiden ju! Men sånt är livet. Jag har ju faktiskt bara en termin kvar, sen så ska man börja jobba!
Idag mår jag faktiskt lite bättre än vad jag har gjort dom senaste dagarna, kanske börjar pencellinen hjälpa? :) Det ska bli skönt att bli av med den här skiten snart. Aja, jag kollade igenom kameran och hittade typ fem bilder från nyår, fett synd. Men jag bjuder på två i alla fall ;)

 Haha, ja vi hade ett bra nyår :)

Pöösss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0