Nu är det fan dags!

Min älskling åkte för en stund sen, han ville sova över men fick inte som vanligt. Fan vad jag blir sur på sånt skit!
Aja, så jag hade verkligen tappat humöret på att ens vara trevlig och såklart så gick det ut över Felix. Förlåt gubben<3 imorn är det i alla fall fredag och då får jag träffa älsklingen igen, och sova med honom, tänka sig :)
Jag och sötnosen köpte hämtmat idag, och jag var faktiskt ganska duktig, jag körde på en kycklingsallad. Jag var faktiskt duktig idag med maten! Jag åt en skål med Kellogs K och minimjölk plus en fullkornsmacka med ost på. Sen salladen och nu på kvällen så skar jag upp ett päron och en halv apelsin :) Jag har faktiskt börjat dricka en jättebra grej för magen, proviva jordgubb, det gör susen och gör magen gladare =)

Jag måste gå till skolan imorn känner jag, fast att jag mår dåligt. Har ingen lust att missa en dag till. Imorn kväll ska vi till Hampus och käka middag. Trevligt. Men älsklingen måste först åka på en visning inne i stan, så han kommer senare.Lite tråkigt att jag kanske inte kommer att vara så social, jag blir lite tillbakadragen när jag mår dåligt, :/

Jag har funderat som attans på mina nyårslöften. Det jag verkligen vill ändra på är mina matvanor. Jag måste börja äta mer regelbundet, och mycket nyttigare än vad jag har gjort nu i en månads tid. Jag känner att jag har fått mer fett på kroppen och USCH det vill jag ha bort. Jag hatar att känna mig fet, jag blir irriterad och deppig. Alla andra säger att "du är inte fet, du är ju smal", och bla bla bla. Men hallå, jag måste ju också må bra, eller?? Jag ska i alla fall ta hand om det här ordentligt nu. Inte banta, men få en bättre kost och självklart så måste jag börja träna! Nu är det fan dags!

Jaja, nu tänkte jag lägga in en annons på blocket, vill bli av med ett par Tiger jeans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0