Nytt år :)

Nyårsafton blev ju hur kul som helst! Vi var hemma hos Hampus och efter tolvslaget gick vi till en annan fest. Vi hade verkligen jättekul :)  Lägger upp lite bilder senare ;)

Nu är det ett nytt år, nya tag. Jag ska verkligen ta nya tag nu. Jag har verkligen varit så down dom senaste månaderna och nu har jag bestämt mig för att må bättre. Min största prio är att börja leta sommarjobb och även heltidsjobb. Jag tar ju faktiskt studenten i sommar ! Wiii :)

Juste, på nyårsafton så var jag även hos farbror doktor (som i det här fallet var en kvinna) men i alla fall så var jag där skittidigt och ville kolla mina bihålor. Vad hade jag? Jo, ganska kraftig bihåleinflammation! Så nu går jag på antibiotika, kortison och nått annat skit. 10 dagar ska jag hålla på med det. Aja, då blir jag i alla fall av med den här skiten :)

pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0