Om ni inte visste... rätt onödigt oxå :)

1. Någonting som jag tycker om hos mig själv: Jag är en ganska fördomsfri person!
2. Någonting som jag inte tycker om med mig själv: Tyvärr det mesta :(
3. Jag är rädd för: att bli riktigt fet någongång i livet, det är min mardröm!
4. Tre saker som jag vill ha varje dag: Min älskling, lycka och nöje.
5. Detta tycker jag om att göra: Det mesta som har att göra med kärlek, såklart <3

6. Bästa känslan: KÄRLEK, haha!
7. Jag vill att min partner ska vara: Precis så som min partner är just nu!
8. Vill jag gifta mig?: Jag skulle kunna göra det idag!
9. Mina käraste ägodelar: Kan man kalla sin kärlek för ägodel, haha?! Sminket annars, och min varma fjällis :P
10. Favoritkläder: Just det som sitter skönt den dagen, leggings eller jeans :)
11. Favoritdjur: Måste säga kissemissar, har ju två själv!


12. Roligaste och tråkigaste ämnet i skolan: Tycker om det mesta i skolan, har liite svårt för historia.:/
13. Favoritdoft: Just nu är det Ralph Lauren
14. Favoritmärke på smink: Har alltid varit MakeUpStore
15. Äter helst: Nyttigt, men hallå det är ju jag!
16. Dricker helst: Smirnoff ;) Haha, nee men Cola funkar bra!

17. Mina ögon är: Blåa
18. Min längd: 163 cm MYCKET Lång :)
19. Hit vill jag åka inom tio år: Mauritius, lätt.
20. Person jag beundrar: Min Felix<3
21. Såhär bor jag: I en fyra norr om stan och i en femma med sötnosen söder om stan:)

22. Det är jag mest nöjd med mitt utseende: Jag är faktiskt inte nöjd med mitt utseende alls. Men om jag måste, min storlek på fötterna, tycker det är finast med små fötter. 36:a !
23. Det är jag minst nöjd med mitt utseende: Minst nöjd med allt annat. Tyvärr, det e ju fan hemskt.
24. Vilken är din favoritkändis: Har ingen speciell, men jag älskar Nicole Richies stil och utseende!
25. Vad har jag i min väska: Alltid smink, mediciner, plånbok och massa annat skräp!
26. Jag har dessa tatueringar: Inga en så länge, men har god lust...
27. Äter jag mediciner? Precis slutat med pencellin, nu äter jag "bara" avsvällande för näsan, p-piller och ett "lyckopiller".
28. Såhär såg ja ut för två års sedan:     Hihi ;)          

Nu ska jag börja dra mig till sängen, älsklingen ska väl ringa och natta mig först :)
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0