Sista dan på lovet

Hej svejs!
Idag vaknade jag upp hemma hos Sabina, det blev en sen kväll igår, tror jag somnade typ tre eller nått. Vi hade det i alla fall trevligt när vi va i Kista, vi satt och snackade och käkade. Efter så gick vi runt och kollade lite i affärer, jag köpte nu den där spetstoppen på gina tricot som jag har velat ha :) Vi tog bilen hem sen, förbi Vällingby och hämtade upp lite folk. Jag drack faktiskt lite vin på kvällen, kanske gott faktiskt, men jag började må illa av smaken :/ Men men.

Idag så åkte jag och Sabina till "city" haha, vi käkade lunch och det var supergott! Det var faktiskt längesen jag och Sabina gjorde nått tillsammans. Sen så tog jag tåget hem.

Jag har verkligen varit såå fruktansvärt trött idag så det är inte klokt! Jag sov från tre till sex, sen så har jag legat i sängen hela tiden efter middagen. Jag höll på att somna igen vid halv åtta, men som tur var så ringde Alexandra, tack och lov! Vi blev bjudna att äta middag med dom på fredag, det skulle vara jättetrevligt, bara ta det lugnt och umgås.

Nu så ska jag väl fixa lite till första skoldagen imorn, är inte så taggad kan jag ju säga men men. Jag måste duscha, fixa naglarna och plocka upp lite kläder som ligger i hela sängen! Sen så ska jag ju prata med älsklingen också! Annars så kommer jag inte kunna somna kan jag ju säga! Saknar min sötnos som fan just nu. <3

Puss och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0