Solarium eller b.u.s?

Idag åkte jag hem från älsklingen :/ Fett tråkigt, jag saknar han redan som en tok! Men men, snart får vi mysa med varandra igen!

Jag har en stor tankeställare just nu. Jag funderar på att börja sola solarium igen istället för att smörja in mig med brun utan sol. Jag tycker att b.u.s är en väldigt praktisk produkt, en lotion som är bra för huden och som samtidigt gör dig brun. Hur bra låter inte det? Jo, det låter skit bra för mig men det gäller att det ska bli snyggt också! Ibland så kan man råka missa en liten del och då ser man ju verkligen för jävlig ut! Därför så skulle det vara så otroligt skönt att bara lägga sig i ett solarium och låta solaríet göra jobbet! Men för mig så tar det en sån tid för att bli brun i ett solarium, jag kan sola tre gånger i veckan i tre veckor utan att knappt se nån skillnad! Tråkigt. Sen så är ju solarium rätt dyrt, kostar ju typ 60 kr för 20 minuter eller nått sånt. En bus flaska kostar ju lite mer än det, men den räcker ju mer än en gång!
ÅHH jag bli galen! Vad är bäst egentligen? Kan man få hudcancer och shit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0