Storstädning!

Yes. Idag så blev min storstädning av! Jag tror att jag höll på i mitt rum i typ tre timmar och attans vad trött jag blev! Men men, nu är det klart :) Hittade en massa kläder också som jag tänkte lägga upp på blocket eller tradera, kanske man tjänar lite på oxå!

Nu har vi käkat, texmexspett med bulgur blev det. Jättegott! Efter det så blev det en nybakad kanelbulle och en liten bit av kladdkaka! Mamma gillar att baka :) Så nu har man tjockat sig ordentligt, usch vill inte ens tänka på det.

Imorn så ska vi åka och kolla på tapeter till mitt rum, det är dags nu tycker jag. Jag funderar på att ha en fondvägg, nått riktigt snyggt mönster. Kanske röda väggar och en svart vägg med röda detaljer? Jag tycker det är snyggt med rött i sitt sovrum.
Efter det så är det bara att fortsätta in till stan, för då ska jag och älsklingen gå på tre visningar. Tre olika lägenheter som ligger mitt inne i stan ska vi kika på, det ska bli spännande :) Fan va nice det skulle vara att flytta nu, men jag måste vänta tills efter sommaren, i think .

På tisdag så fyller bror min år, 9 bast blir han, haha. Då kommer släkten och vi ska bara fika och ta det lugnt. Sen så åker ju min älskling hem också¨, då får jag sova ensam igen :( Jag börjar inte i skolan försen på torsdag men han börjar jobba på onsdag, trist.

Men men, nu hade jag tänkt att mysa med sötnosen, bye !

Kiss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0