Torsdag

Hej allihopa!
Det var ju verkligen evigheter sen jag bloggade. Jag har just nu inget internet hemma och då blir det ju rätt pain. Nu sitter jag hemma hos älsklingen, jag börjar egentligen om en halv timme, men jag har sovit så jäkla dåligt och så har jag VÄRSTA mensvärken! Och då lovar jag att det är VÄRSTA!  Så jag tänkte börja rör mig hem och vila lite så att jag pallar sista dagen i skolan denna vecka =)
Nu har jag precis varit duktig att äta frukost, helt otroligt! Gott faktiskt, det var nog första gången på någon vecka jag kände att jag var hungrig på morgonen.
Idag ska jag hämta ut mina linser också! Fasiken vad spännande, jag har väntat och väntat!

På fredag så ska jag och min älskling vara ensamma hela kvällen och mysa :) Sen så på lördag så ska vi åka och fira min lilla kusin som nu fyller 17 år!! Efter det så är det raka spåret hem till Hampus för att fira hans 18 års dag!! Fan vad alla blir stora nu då ;)

Neh men nu ska jag plocka upp i rummet, bädda sängen och fixa mig (något) för att sen åka tåget hem.
Hug and kiss<3

Kommentarer
Postat av: alleballe

attans att din data har gått sönder men en sak är juh bra att dina linser äntligen har kommit, det blev bruna va? du måste bara visa mig sen, vi ses på lördag! kysskyss

2009-01-22 @ 23:46:09
URL: http://samsonov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0