Tråkigt!

Hej alla friska och glada!
Idag vaknade jag kvart över sex och skulle upp. När jag gick upp så kände jag mig helt död i kroppen, jag hostade som en tok och så kände jag mig febrig :( Jag bestämde mig för att vara hemma idag. Tråkigt eftersom att jag hade en tandläkartid och att jag verkligen behövde gå till skolan. Jag hatar att missa skolan!!
Så just nu så känner jag mig ganska down, mwn jag får väl tänka att det finns andra som har det värre.
Jag vaknade halv två och var fortfarande trött. Jag var inte alls hungrig men jag var ändå duktig att ta flingor med macka. Nej usch jag har verkligen ingen matlust nu, men jag vet hur det blir om älsklingen skulle få reda på att jag inte hade ätit något alls...
Men imorn så ska jag till skolan i vilket fall som helst, jag har pa med Millan och då måste jag verkligen vara där!

Igår bokade jag om min och sötnosens resa. Jag la faktiskt till två stycken snyggingar i våran hytt, nämligen Millis och Daniel =) Både jag och Felix kände att det skulle bli roligare om vi var fyra istället! Så vi åker den 8 februari, nästa helg alltså :) Riga here we come ;)

Vad har ni för planer i helgen?
Jag har faktiskt tänkt på pm man skulle dra på krogen på lördag, nu när älsklingen är 18 år äntligen :) Jag tror att vi går alla fyra, det vanliga gänget, hihi. På lördagen under dan så ska Felix släkt komma och fira honom så då är det ju bättre om man går ut på lördag. Men vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, känner mig helt slut och är lite spyfärdig. Men det FINSS DOM SOM HAR DET VÄRRE ;)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0