Utan datorn

Jag är så himla arg på att min data hemma inte funkar! Nu har jag bara möjlighet i skolan att blogga, och det suger ju verkligen! Nu känns det som att jag inte har bloggat på typ tvåhundra år och det är jättetrist.
Vad har hänt de senaste dagarna?
Jo, igår var jag och älsklingen på visning i stan. Snacka om att jag har hittat den lägenheten som jag vill bo i! Det var en stor tvåa precis vid fridhemsplan. Jättemysig! Nu är det bara att övertala Felix att ta den, han är lite skeptisk till tapeterna och så. Men vi ska ju få nya tapeter så jag fattar inte vad han gnäller över... haha!

I söndags beställde jag en klänning från stylebystars :) Den har jag velat haft nu i flera veckor men den har inte funnits i storlek 34. Nu fanns den och direkt när jag beställde den så var 34 slut igen! Haha, snacka om tur! Jag lägger upp bild på den sen när jag har möjlighet till data hemma, åhhh vad frustrerad jag blir! 

Just nu försöker jag börja med mitt arbete i samhäll men det går skit, fett tråkigt är det!
Aja, nu är det lunch för mig och Millan, pallar inte sitta här längre :P
Pussar<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0