Visningar!

Hallå!
Nu har jag och älsklingen kommit hem från stan. Vi var och kollade på tre olika lägenheter, en på söder och två på kungsholmen. Åhh vad jag vill flytta nu alltså! Jag tyckte att alla lägenheterna var supermysiga så vi får se ;)

Efter det så gick vi och käkade på Max, orginalmålet såklart. Men fan vad fet man är när man käkar sånt jäkla skit hela tiden. Åhh jag blir galen på mig själv. Om jag själv skulle få välja så skulle jag käka sallad typ varje dag, men eftersom att min pojkvän tycker att inte jag ska behöva bry mig om kalorier och fett så slutar det alltid med att vi äter hamburgare och pommes. Visst det är gott, men jag får alltid värsta ångesten! Jag är fett rädd att jag ska gå upp nått kilo bara för det....

 Mums?



Nog med prat om mat!
Nu så ska jag sätta mig i soffan med älsklingen, kanske ta nått att dricka? Sen så ska jag göra mina magövningar I think. jag har faktiskt ett nyårslöfte att försöka smygträna lite hemma så gott det går :)
                                                                                                                                                                    

Pussisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0