BUS

God morgon!
Nu måste jag börja göra mig i ordning för en snabbis på stan! Ska bara in på åhlens och hårbutiken så är vi klara sen :)
Blogg.se krånglade lite igår kväll så jag kunde inte lägga in mitt brun utan sol tips, det kommer idag...

Nu har jag också hittat en asfin keps på nätet som jag har beställt! En vit och rosa Dior keps blev det, hihi :) Asbra att använda om man vill se fräsh ut fast att man har en bad hairday ;)

Nu ska jag berätta mina b.u.s - tips till er! :

1. Scrubba hela kroppen i duschen med en eller helst två scrubbhandskar och en inte allt för grov peeling.
2. Torka kroppen ordentligt och se till att ha en någorlunda bra spegel tillgänglig,
3. Smörj in ansiktet. armbågar, knäna, tårna och fotknölarna med en lotion, helst med lite parfym i så att inte brun utan solen sätter sig där.
4. Börja nerifrån att smörja in dig med brun utan sol, från fötterna till ansiktet och var noga! Det tar lite tid om det ska bli fint.
5. När du smörjt in hela kroppen så kan du ta lite papper och dutta på de olika ställena där du inte ville ha b.u.s.e.n , bara för att vara lite extra försiktig ;)
6. Tvätta händerna noga och speciellt under naglarna om du har långa. 
7. Sätt på dig något plagg som inte sitter åt eller som du är rädd om!
8. Ta sedan en klick b.u.s på handlederna och försök att smörja in underarmarna plus händerna så att dom också får en fin bränna. Tvätta nu inte händerna igen bara! :P


Nu har du fixat en skitfin  grund på din bränna, upprepa detta kvällen efter och den tredje dagen smörjer du in dig med vanlig lotion iställetn för b.u.s för att bevara brännan bättre. Kör med b.u.s ca 1-3 dagar efter det igen.

Här är några brun utan sol produkter som jag tycker är jättebra och så får man en fin färg! Alla är i budget klassen så det är ju superbra. Testa ;)

Min outfit kommer att komma innan jag åker också ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0