Drägg?

Igårkväll så blev det en rolig kväll! Jag och Felix drog hem till Matti och så träffade jag min kusin :) Det var meningen att det bara skulle bli lite chill krök, men det slutade med att vi var ganska många fler, haha. Men vi hade riktigt kul faktiskt. Jag själv drack väl ca 6 stycken spritdrinkar typ 1/3 sprit resten sprite...MM, jah mådde ganska bra under hela kvällen och slutade dricka vid 00.00? Så jag kände mig riktigt duktig och tänkte : "YES, nu slipper jag vara bakis imorn!" Så jag höll på och dansa och hoppa i Mattis säng till typ 4 in the morning :)
Jag somnade i en dubbelsäng med min älskling (som redan hade däckat) och så vaknade jag med att Joni typ låg halvt på mig...Skit va rädd jag blev, va fan tog MIN älskling vägen?? Haha, hittade törnrosa i soffan sen ;)
Ja men eller hur att jag mådde bra när jag vaknade!. Jag började med att spy i en halvtimme sen fick jag vila, spydde mer, vilade...Så höll jag på i några timmar tills vi skulle åka hem...Vilken jävla bilresa..Spydde i en påse i bilen, hoppade av på stationen och spydde inne på en toa, sen nästa stopp blev Tumba, spydde på en toa där(plus lite vid spärrarna)...Sitter och väntar på bussen och spyr bland alla folk i busken... FY FAN vad jag mådde dåligt! Sen var det bara att fortsätta att spy när vi väl kom hem..  Fan vad jag har sett ut idag!
I konstant från klockan 12-18 så har jag spytt! Aldrig mer säger jag bara...Men alla vet ju hur det blir med det...
Men ciggaretten - du är dissad. :D

Nu ska jag och min älskade bara sitta och mysa i soffan och kolla på tv. UNDERBART <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0