Fixa

Nu sitter jag framför datorn och kollar runt lite på allt möjligt, bloggar, kläder och jobb!
Jag har precis smörjt in mig med min brun utan sol bara på underkroppen, tänkte köra överkroppen och ansiktet om några timmar när min sötnis kan hjälpa mig :)

Igår så var jag nere i centrum och träffade Issa, som jag inte har träffat på länge. Det var trevligt :) Vi stack till donken och käkade lite och snackade. <3

Men nu är jag ensam hemma med Felix föräldrar och gäster, sitter själv på rummet och gottar mig med jordgubbar! Ska alldeles strax fixa mina naglar, fan va snygga dom kommer bli. Jag ska prova en ny längd, alltså läängre...Hihi. Och så nån söt färg, vi får se vad det blir, ev. rosa eller röd :)

Idag så vaknade jag tidigt och gick upp och fixade mig i ordning. Sen drog jag och älskling in till stan och kollade runt och spenderade lite pengar...Vi hann med att käka frukost/lunch på Max, MUMS! Jag shoppade inte jag så värst mycket men jag hittade min underbara efterlängtade klänning som har varit slut i alla butiker! Inte nog med det, den var på REA för 99 kr! Herregud vilken tur! Och så fanns det bara en kvar i min storlek, annars var det 42:or kvar :) Och vilken färg? ROSA. :)
Köpte lite sexiga underkläder och grejer och så köpte jag massa nya naglar. Älsklingen köpte bland annat en hur fin och söt Mouli tröja som helst. Jag bara såg den och sa: "Köp den för fan"! Felix hann knappt kolla på den innan han själv sa: "Jag tar den va fan!" Haha, det måste ha sett kul ut asså :P

Jag färgade håret igår, kände att det var dags. Var rädd att det skulle bli svårt att färga utan mina vanliga speglar, men det gick skitbra. Snyggt resultat blev det också :) Jag är jättenöjd med min hårfärg nu!

Jag kommer att lägga upp en bild på min fina klänning senare ikväll, tyvärr så får det bli från min webcam på datan eftersom det var nån jävel som snodde min kamera på båten! Fuck you.
Men men, det får funka i alla fall :)

Min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0