God morgon!

Jag gick upp för sådär 45 minuter sen, åhh så skönt! Jag och min älskling har hunnit äta frukost, två mackor och melon :) Duktigt?
Idag så ska jag bara ta det lugnt tror jag, kanske gå ut en stund i det fina vädret. Annars idag så ska jag testa min nya brun utan sol, jag har velat provat den förut men den har varit så dyr. :/ Men nu så köpte jag den och jag hoppas den är grym! Jag ska nämligen bli brun, brun och BRUN! Jag känner mig så äckligt blek just nu...
Men men, nu ska jag ringa ett samtal och kolla om mitt löshår finns i en butik i stan, kanske ska köpa det imorn när vi åker till stan? :)
Puss på alla sötnosar! <3

Är denna brun utan sol bra?

Kommentarer
Postat av: Mysan

Vilken söt blogg :)



Kolla gärna in min bloppis :)

2009-07-16 @ 17:59:24
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0