Hello my bloggdarling!

Klockan är ganska mycket nu och det börjar väl närma sig middag tror jag. Vi får se vad som ska lagas! Jag har ätit hemmagjord  pastasallad idag och en halv colaburk, så jag känner mig lite hungrig faktiskt.
Idag har jag egentligen inte gjort ett smack, men jag har ändå haft fullt upp. Jag har duschat, fixat mina fötter, fixat mina naglar, noppat ögonbrynen, b.u.s.a.t mig, klippt mig och tagit mig i kragen att rensa min garderob! Herregud vad mycket kläder jag har, hittade till och med en massa kläder som fortfarande hade prislapp kvar...hmm, shopoholic? Så nu så har jag tagit kort på allt och tänkte sätta ut lite annonser på blocket osv..Har allt från Fornarina och Tiger jeans till Lyle and scott tröja, friis väska, Stylebystars, Nelly och massa annat! :) Ojoj.

Mina naglar som jag gjorde idag :) Fina?

Min egna lilla "nagelstudio" haha.

Min lilla älskling sitter framför den andra datan och spelar, så jag passar på att blogga och göra en massa ärenden på min data :)

Den här veckan så ska jag och sötnosen försöka börja träna tillsammans. Vi tänkte börja springa ute och göra lite övningar inne tillsammans. Jag känner att jag verkligen behöver röra på fläsket och F känner att han vill träna upp sig lite. Hoppas verkligen att jag lyfter mitt feta arsle och gör det också! Ska försöka börja äta lite nyttigare också (men det är ju typ omöjligt för en tjockis som mig)

Inatt låg jag och tänkte på en massa olika saker, Jag somnade inte försen kvart över fyra! Jag har kommit på att jag vill börja göra egna smycken igen och sälja, så som jag gjorde förut. Jag låg och tänkte på en massa namn till mitt lilla "företag" men jag har inte bestämt mig än :P Svårt.
Så ikväll kanske jag ska börja fixa lite med smyckeslådan!

Svaret på sena kvällsfrågan igår är i alla fall: Käken, armarna och magen. Kanske konstigt, jag vet inte..!?

Nu ska jag i alla fall lägga in lite annonser på nätet, kommer länka till dom sen så kanske ni är intresserade av något ?
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0