MIN KAMERA!?

Åhh vad arg jag blev på mig själv när jag såg att jag inte hade kameran med mig hit till älsklingen! Och jag pallar verkligen inte att åka hem och hämta den :/ Aja, det får gå!
Just nu sitter jag, kladdig och dan i sängen med min data, jag väntar på att min nya b.u.s ska torka :) Hoppas det blir en bra, jämn och fin färg annars kommer jag dampa! :P
Mina planer för ikväll kommer att vara; chilla, chilla och chilla. Det jag har gjort de senaste dagarna. Imorn i alla fall så ska jag och älsklingen åka in till stan och kolla lite på Åhlens och så ska jag ev. köpa ett nytt löshår då. Kommer ju kosta minst 500 spänn men men..

Jag kommer föresten att lägga upp lite bilder på ett extensions-paket som jag kommer att sälja! Det kommer finnas helt nytt hår, både äkta och syntet sen så kommer det även finnas äkta som är använd och syntet som är använt. Men allt är mkt fräsht alltså, inget äckelhår som jag har sett att massa andra tjejer säljer! Allt löshår är självklart BLONT! Bilder kommer alltså på söndag eller måndag, då jag är hemma igen :) Men ni kan redan nu kommentera om ni är intresserade :)

Senare ikväll så kommer jag att lägga ut lite tips på hur man applicerar sin brun utan sol på bästa sättet. Jag har faktiskt blivit ganska bra på det nu så jag tänkte att jag kunde dela med mig av det som jag kan, sen så vet ni säkert redan det mesta, men men ;)

(jag vet att jag är äckligt blek, och har en ful utväxt) men här är ett par av mina nya örhängen! Söta?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0