No time

Nu sitter jag i min älsklings säng och passar på och bloggar lite eftersom att jag har min egna data nu :) Sötnosen sitter framför sin och spelar så va fan? ;)
Det har hänt en massa saker nu under dessa dagar jag inte har bloggat, men jag har varken lust eller kraft att berätta allt. Har hänt massa roliga saker och en del lite tråkigare.. Men skit samma, nu är det bra igen.
Jag ska faktiskt vara duktig nu att blogga eftersom jag har kommit på att jag faktiskt kan ta med mig min data (herregud vad blond jag är) men nu vet jag ju det i alla fall ;)

Imorgon så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag skulle vilja åka in och försöka hitta en keps  och ev. köpa nytt hår (igen!?). Jag brukar ju byta ut mitt hår ca var 4-5 vecka och ibland köper jag syntet och ibland äkta, beroende på min budget och så. Men nu känner jag verkligen att jag behöver köpa äkta igen.

Jag tycker det är så tråkigt att bara ha rakt hår hela tiden och jag skulle vilja locka det och kunna spraya olika frisyrer! Det går ju inte riktigt lika bra med syntet, som jag har just nu. Men det är en vanesak för alla, vissa tycker mkt bättre om syntet medan andra inte gör det. Så vi ska se ifall vi kanske åker in imorn, får väl låna lite pengar av min älskling nu när jag inte riktigt ska göra av med pengar eftersom jag är arbetslös.... :P

Jag ska faktiskt göra en rolig grej på tisdag. Jag ska åka på kryssning :) Med Silja Galaxy :) Ska faktiskt bli jätteroligt bara det att jag kommer sakna min underbaraste den natten jag måste sova själv :( Annars så tror jag att jag kommer ha jättetrevligt eftersom både jag, mamma, min mormor, moster och tjejkusinen ska med! En riktig tjejkryssning blir det! Skoj.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen blir det nog, mys framför tv:n  och vattenmelon , yammy ;)
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0