Ny design

Och nej, den är absolut inte klar än! Jag har bara inte haft tålamod att sitta med alla koder och skit som ska göra att jag får den designen jag verkligen vill ha...nej.
Så jag låter den vara såhär en stund, bloggar i alla fall så får jag skämmas lite istället :D

Igår så var jag ju inne i stan med min älskling och tittade runt lite. Jag köpte mitt hår, en ny b.u.s och en bra produkt till håret.


(jag är osminkad och alldeles kladdig i ansiktet av brun utan sol, därför vill jag inte dela med mig...Och nej, jag sitter inte naken ;)

Men i alla fall, när jag kom in i hårbutiken och skulle leta efter min färg på håret så blev jag helt chockad! De ljusaste äkta håren han hade var liksom hår som såg "mörkt" ut på mig. Det var ingen nyans som fanns som var lika ljust som mitt hår...Han sa till mig att jag hade gått över från blont, jag hade blivit vit....NEJ! Jag vill inte vara vithåtig och det har jag aldrig strävat efter heller (kanske någongång när jag var liten..)
Så jag fick köpa den ljusaste som finns på marknaden i DG-märket och så får jag försöka lösa det helt enkelt. Jag gick in på ica direkt och köpte en ultrablondering och blonderade löshåret...Och det blev faktiskt hur bra som helst! Nu har jag ett löshår i min egen nyans, och nu är det äkta så jag kan gör sexiga lockar om jag vill ;) Finally...

Fint va ?
Valde att köpa endast 40 cm rakt europeiskt hår, kände att mitt förra 60 cm var för långt...

Älsklingen köpte en ny fin keps på Åhlens, och mer blev det inte. Jo, en chessburgare och en mellan pommes på donken ;D

Ikväll vet jag inte vad som händer. Är faktiskt lite sugen på att festa, men jag vet inte var och med vilka. Vi ska i alla fall grilla ikväll, kött is mums.

Usch, nu börjar jag bli röksugen, har inte rökt en enda cigg idag :) Kanske ska ut och röka cancer...

Puss på er ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0