Pheuw.

Nu har jag suttit framför datan i massa timmar för att få någon ordning på alla annonser och skit som jag ska lägga ut. Nu har jag lagt ut två annonser på blocket och alla mina plagg kom inte ens med! Men men, vi får börja och se om det säljs :) Bara blocket godkänner, de brukar vara ganska petiga med allt man skriver, men men.
Jag hoppas att jag kommer att få allt sålt eftersom jag kommer tjäna ganska mycket pengar på det plus att jag är i behov nu av alla mina pengar. Visst, jag klarar mig men jag vill ju lyxa lite också ;)

Hann smälla i mig lite middag med älsklingen också. Blev en väldigt glamorös och nyttig middag idag, billys panpizza...Haha ja jag blev mätt som fan men vi får se hur länge det håller i sig.. Funta på att åka och handla lite grönsaker och dipp tills ikväll? Vem vet? :P
Nu känner jag mig lite röksugen faktiskt, ska kanske ut på balkongen och röka lite cancer och rynkor? ;)

Vi hörs nog senare.
KISSES<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0