Rosa

Nu sitter jag vid min dator och älsklingen vid sin. Vi ska väl snart mysa och kolla på tv, så jag tänkte passa på att slänga in ett inlägg.
Jag har precis smörjt in mig med brun utan sol, jag vill bli lite brun till helgen :) Alldeles strax så ska jag måla ett lager till med nagellack, rosa nagellack ;)

Fick ett sms av en gammal kompis idag som jag inte har träffat på länge. Hon frågade ifall jag ville hänga med ut ikväll, men jag hade verkligen ingen lust konstigt nog (för att vara mig), jag ville bara ta det lugnt och mysa idag. Men vi får se vad som kommer att hända imorn, hoppas på ev. utgång men vi får se vad älsklingen vill också. Det är i alla fall middag imorn hemma hos Felix pappa, och mer vet vi inte.

Nej, nu blir det nagelmålning och mys.
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt :D

2009-08-05 @ 22:49:25
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0