090627

Imorse så vaknade jag brevid en sötnos och vi båda var ganska svettiga..Vi sov över hos Sabina igår och det var faktiskt väldigt skönt att vakna ute på landet. Solen sken och det var helt underbart =)
Vi hade en väldigt trevlig och mysig kväll igår, bara jag ,min älskling, Sabina och hennes sötnos Jonas. Allt var bra om man skippar vissa detaljer och galnigheter som vi hittade på....dödsfarligt kan man väl säga... ;)
Vi grillade och satt ute och snackade en massa skit. Lite cider blev det också så jag blev lite glad i hatten! Vi hade jättetrevligt faktiskt. Tack för en härlig sommarkväll gumman <3

FAN, jo min ena gelenagel gick av igår när det blev lite för vilt,...ja ta det hur ni vill! Men fan jag måste ringa Madeleine  och boka tid igen!! Och jag som behöver mina pengar just nu...

Pappa kom och hämtade oss från Sabina och vi var hemma lite innan fyra. Sen dess så har vi bara spelat en massa spel med lillebrorsan och tagit det chill.

Imorn så åker vi hela familjen hem till Felix och så ska vi käka lite lunch tillsammans och prata. :) Kul eftersom mamma inte har sett felix lillebror , hihi :) As söt.
 
Jag har bestämt att jag ska försöka sola som en galning denna vecka. Jag ska se bikini-ränder i slutet på veckan, så är det bara! Jag har faktiskt inte solat ett skit under dessa fina dagar som har varit, synd!
Idag eller imorn bitti så ska jag skrubba bort alla resterna av min b.u.s och ta bort alla döda hudceller så att jag har lite lättare att bli brun. Åhh jag blir ju fy fan aldrig brun, men jag ska fan pressa nästa vecka :)
Nu ska jag mysa med älsklingen ;)

Nyp på rumpi<3

Ja, nu får ni fan undra....
Kan ni gissa?

Kommentarer
Postat av: sabina

tack själv hjärtat. jag hade jätte mysigt. vi måste ses snart igen, saknar dig <3<3 pusspuss

2009-07-06 @ 19:29:16
URL: http://bolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0