Färga håret idag!

Hej bloggen och ni MASSA ANDRA (!) som läser detta :P
Idag så åkte jag ifrån min älskling vid tolv tiden för att komma och va i skolan i typ en timme...Aja, först tänkte jag skita i att komma men vadå, det var dansövning till balen som vi har på fredag! Jag som inte direkt är grym på att dansa vals,haha!
Men när jag väl var där så var ju såklart inte min kavaljer där, så jag fick dansa med Anette, Millan och Fredrik, haha vi ägde. Så nu har jag och Anette bestämt att vi ska dansa på balen istället, haha! =)

Ikväll så tänkte jag färga mitt hår, både utväxten och mina extensions. Hade ju köpt ett hår som var det ljusaste dom hade men jag bleker det så att det passar med mitt eget :) Hoppas det blir bra och att det inte blir ugly!!


(Ni ser ju hur min utväxt ser ut....USCH!)

På onsdag fyller min mamma år, 37 bast blir hon!! Ja, så imorn så ska jag förmodligen åka och handla present och så ska jag ev. fixa mina naglar.

Just nu sitter jag faktiskt och väntar på att ungdomsmottagningen ska ringa, dom skulle redan ha ringt så jag hoppas dom ringer snart eftersom jag måste ringa lite andra ärenden också!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0