Härliga tider, men regn...

Idag gick jag upp vid halv elva och drog till skolan vid halv tolv. Usch vad mycket det regnar!!! Aja, vi var där i någon timme och sen så fick vi sluta. Fick med mig två kexchoklad hem eftersom att jag vann nyhetskrysset i skolan, haha! Jag som aldrig äter kexchoklad... :P
Efter skolan så var jag och handlade lite presenter till min mamma som fyller år imorn. Det blev en snygg tröja och en fräsh sjal. Sen så handlade jag lite till mig själv också, ett par örhängen till balen och även ett snyggt arband. Inga märkvärdiga grejer, jag vill ha det ganska enkelt och snyggt!

Ikväll så blir det till att peela mig som en galning! Jag måste också passa på att raka mig överallt eftersom jag inte typ kommer kunna göra det innan balen som är på fredag. Nej, men jag och Millan ska nämligen åka och solduscha oss imorn! Så då måste man ha peelat sig dagen innan plus att man måste ha rakat sig också! Det jobbigaste är att man inte får använda smink samma dag och dagen efter...usch hatar att gå utan smink. Sen så får man ju inte heller använda parfym eller deo och det suger ju! Men men, vad gör man inte för att vara snygg, sexig och brun till balen ;)
Vi ska solduscha oss hos Wellness at Sthlm som ligger på Kungsholmen. 250 kr för hela kroppen kostar det och det ska hålla i ca 5-7 dagar. Hoppas att det blir ett snyggt och jämt resultat :)

Såhär fräsch och brun ska jag bli, hihi ;)



Imorn så ska jag vara i skolan klockan 10 och då ska vi rösta i skolvalet. Jag hade egentligen inte tänkt att gå fast att det är obligatoriskt men jag ska ju ändå till ungdomsmottagningen 50 minuter senare och då kan jag lika gärna vara duktig och gå dit. :) Så det bli en ganska slapp dag imorn också!

Kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0