Hemma nu

Hej min lilla blogg!
Nu har jag kommit hem från en hel dag på stan. Jag gick faktiskt upp kvart över sju imorse, fixade mig lite i ordning och åt frukost (!) BRA!?!
Tog en promenad i det fina vädret till tåget och en cigg på vägen, härligt härligt det har blivit sommar! När jag ska dra kortet vid spärrarna så piper den som ett as och jag fattar ingenting. Aja, jag kollar på kortet och ser att jag råkade ta mitt gamla kort som jag glömt att kasta! Duktigt Sophia... Så jag var helt enkelt tvungen att KÖPA slbiljetter, hann verkligen inte springa hem på fem minuter! Så då hade jag redan gjort av med 60 spänn.

Jag var i alla fall i tid till nageltjejen som arbetade på Östermalm. Jättetrevlig tjej verkligen och jag blev jättenöjd. Så nu har jag hittat en tjej som jag ska gå till regelbundet för att fixa mina nails ;)
Åkte sen från city efter att ha köpt sallad till lunch, ut till Jakobsberg och kollade runt lite i affärer, sjukt mkt rea nu hörni! Nåväl, jag som försöker spara på pengar köpte bara det som jag verkligen behövde, nagelolja, handkräm....och lite smycken och en jeansjacka från Gina. Ni vet den där aspopulära jeansjackan som bland annat Kissie var så kaxig över? MM, jag har egentligen inte velat köpa den eftersom att jag vet att många har den, men va fan, den sitter olika på alla! Sen så kostade de inte 349 kr heller kan jag säga...hihi. Dock fanns inte 34, men en 36:a får också funka :)
Hann även springa in på AMS där jag skulle skriva in mig eftersom att jag just nu är arbetslös...usch vad hemskt det låter...arbetssökande låter bättre tycker jag =) Jag ska försöka att inte vara arbetssökande så länge til faktiskt, vill ha jobb så fort som möjligt och då spelar det ingen roll om det blir ica faktiskt! 

Jag har hunnit att plocka undan allt skit i mitt rum, vill inte att älsklingen ska få se vad mycket skit jag hade på golvet! Snart kommer min sötnos, tills dess så ska jag smsa lite med Millan och käka färska jordgubbar samtidigt jag kollar på lite tv ;)

jag just nu med mina fina naglar och sköniskläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0