Home

Nu är jag hemma från skolan. Var där och röstade i skolans EU val och sen så gick jag till ungdomsmottagningen. Fick ett par nya p-piller att prova i tre månader så jag hoppas att dom är bra :) Hämtade även ut en massa andra saker på apoteket, som skavsårsplåster till balen och fotfil :)
Nu så sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma. Tråkigt nog sitter han fast i jäkla sl-trafiken, hur ovanligt det nu är??? Åhh ibland så HATAR jag SL!
Men men, han kommer när han kommer.

Idag fyller min mamma år!!! Hurra :)
Hon fick en as fin tröja i present av mig och älsklingen men tyvärr var den en storlek för liten så jag ska åka och försöka byta den innan jag sticker och solduschar mig! Juste, jag måste kolla vad jag ska ha på mig för kläder dit bort, alla kläder ska helst vara i bomull och inte sitta åt...hmm har jag det? :P Ska möta Millan inne i stan sen :)
 Men nu så ska jag ta och äta något, har inte käkat mer än tomater idag !
Puss<3

Kommentarer
Postat av: anette

det tycker jag också. bästa bilden ;D puss

2009-06-08 @ 17:16:44
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0