Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik

Jag är helt slut och seg i huvet. Sitter framför datan hemma hos älsklingen medan jag ibland kollar på min sötnos som sover så sött :) Haha, jag har tagit två as bra bilder på snutten när han ligger och sover haha, men tyvärr allihop så kan jag inte lägga in dom, eftersom att både jag och älsklingen sover nakna... :P Hoppas han inte blir arg.... :/ thihih

Jag har verkligen försökt att somna men utan resultat. Jag bara svettas eller fryser och så vill jag bara inte sova. Skit jobbigt! Jag som vill vara pigg imorn eftersom att jag och Felix ska åka på picknick med Sabina och hennes sötis. Antagligen blir det lite godsaker i picknick korgen och cider såklart! Ska ju bli varmt, soligt och HÄRLIGT imorn jue!
Vi kanske ses på stan?

Nu ska jag fortsätta att göra mig trött vid datorn. Spela lite teipei kanske? Haha, värsta nörden jag är!
Sleep tight <3
;)

By the way! Jag checkade lite bilder... kolla hur jag egentligen har förändrats? Jag trodde inte det var så mkt faktiskt :P

2007 i februari

2007 i mars

2007 i december

2008 i augusti

2009 i februari

2009 i juni

Haha, vad har hänt? Seriöst, med åren som gått så har jag bara blivit ännu blondare, brunare och fjortis! Måste fjortisarna ha den stilen som jag trivs i???? Fuck it.
<3

Kommentarer
Postat av: sabina

Åhh gumman december 2007 var JÄTTE fint, du såg så naturligt vacker och snygg ut. Lägga i lite guld slingor? skulle vara skit snyggt

2009-07-12 @ 03:17:40
URL: http://bolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0