Nice, jag blir brunett?

Nu sitter jag framför datorn med hårfärg i håret! Nu är det försent, nu ska jag bli brunett :)
Jag har helt enkelt kommit på att man tas mer seriös om man inte är platina blond, och så slipper man lika många äckliga blickar! Haha.

Nej. Självklart så skojar jag. Och det vet vi alla om. Jag skulle nog aldrig få för mig inom de närmaste minst 10 åren att färga håret i någon annan färg än blont! Jag vill vara blondin, för det är bara jag´. Kan verkligen inte rå för att jag älskar barbie-looken, men dock tycker jag att jag är lååångt ifrån den. Men vissa tycker inte det! Haha, tyck vad ni vill. Jag kommer vara blondin så fin forever :)

Fräscha och snygga naglar ger faktiskt ett gott intryck, både på dig själv och andra!

Nu har jag i alla fall bokat en tid att fixa naglarna, på torsdag blev det och perfekt innan balen. Nu tror jag att det blir gele, akryl funkade inte riktigt för mig tror jag. Sen så fick jag äntligen en tid till ungdomsmottagningen på onsdag! Typ deras sista tid innan sommaren (phuuww, vilken tur!). Asså jag ska inte kolla ifall jag har nån könssjukdom, aids eller så, utan jag ska bara hämta ut mer p-piller! Haha, kul om ni trodde något annat!


Apropå hårfärg. Jag måste bara tipsa er alla som blonderar håret hemma. Det kanske låter typ as uffigt, men det är verkligen värt det. Om ni ska blondera håret eller utväxten så tycker jag att ni ska prova att köpa Jane Hellens blondering, ultrablond. Den kostar ca 45 kr och är minst lika bra som tex. Wella eller liknande. Jag lovar, jag har provat alla hårfärger typ, men med denna färg så får man så blont och jämn färg som jag aldrig har fått med något annat märke. Våga prova och skit i att det kostar mindre än andra märken, billigt är ibland bra! =)



Nej, nu måste jag gå och tvätta ur min blondering som jag har i håret! Hoppas att det blev lyckat även denna gång! :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0