På G igen

Hallå darlings!
Ja, nu är det faktiskt dags att ta upp bloggandet igen, har varit en evighet sen sist. Fy på mig.
Inte för att det är så att jag har så otrooligt många läsare, utan synd för mig som tycker det är skit skönt att skriva av mig. Sen så är det ju bara ett plus om jag får fler än 10 besökare varje dag, haha!

Nej, men jag vet faktiskt inte vart jah ska börja. Det har hänt så otroligt mycket nu på den senaste tiden så jag har liksom glömt bort det mesta. Min älskling har fått en URgullig lillebror den 17 juni som heter..... Haha, det får ni inte veta, men det är ett jättefint namn, och ganska ovanligt....Gissa?

Så jag har spenderat hela min vecka hemma hos älsklingen medan han har jobbet asset av sig, hihi. Jag har gullat med den lilla sötnosen på dagarna och min lite större sötnos på kvällen :) Härligt.
Men nu har jag i alla fall kommit hem, hem ljuva hem. Jobbigt att vara borta så länge, inte bara att man längtar hem utan all denna packning som jag har haft med mig!! USCH.

Midsommarafton firade jag först med Felix familj, vi käkade och umgicks. Sen så var det bara fara mot Sollentuna på en fest först hemma hos Sabinas bror och sen till en villa lite längre bort hos en annan kille. Det var faktiskt skit kul att få träffa Sabina igen, och vi hade kul kan jag säga, dansa och sjöng som tokar, haha! Det var liksom vi som gjorde festen! =)

Jag hade tänkt att eventuellt hitta på nåt med min lillebror imorn, men vi får se, han vill mest sitta framför sin data och spela...hmm?
Aja, we will see ;)

Har precis smsat och snackat med Millan som jag inte har träffats sen studenten!! Herregud vad det har gått fort, saknar ju henne! Men men, vi ska träffas i veckan, det ska bli kul =)

Bloggar senare ikväll


Bye bitches<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter killens nya syskon????? :-) :-)

2009-07-03 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0