Sego..

Jag är så fruktansvärt seg ska ni (ALLA) veta! :P Jag har varit det hela dagen och har egentligen inte gjort ett piss. Jo, jag har faktiskt fixat och trixat med mina naglar, gjorde ju naglar hos en tjej men vissa gick av (!) så nu kan jag göra gele naglar själv!! Åhh så duktigt :)
Tittade på de ganska få bilderna från balen, och jag blev inte bra på en enda, men jag måste ju lägga upp några här på bloggen.

Millan och jag

Hihi, not so nice but fuck that, it was prom! ;)

Jag har suttit med familjen och planerat lite om hur jag vill ha det och så på fredag. Vi har skrivit upp allt som ska handlas och vad vi ska bjuda på osv.. Och herregud så mycket det blev! Aja, vi kände i alla fall att vi ville handla litegrann redan idag, så snart far det iväg till affären :)
Fast att man ser ut som ... aahh jag vet inte vad ;)

Kommentarer
Postat av: alle

va fin du var på studenten/balen gumman!

pussar <333

2009-06-16 @ 00:05:16
URL: http://samsonov.blogg.se/
Postat av: sossi

vad fin blogg du har!:)

Är allt bra med dig? :)

Ha de bäst! Kram

2009-06-16 @ 19:58:24
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinfian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0