Smällfet (nyss ätit) ;)

Hihi, jag har fått hem ett hemligt paket.
Vad kan det vara?
Jo, jag har faktiskt fått hem VitalSlim, ett kosttillskott som ska absorbera bort lite av det fettet man äter. Sen fick jag med äppelcidervinäger plus.
Nej, jag vill inte banta mig pinnsmal, det är sant. Och nej jag vill inte sluta äta för att jag älskar mat och alla godsaker. Jag kan egentligen inte fatta att jag har varit anorektiskt och vägt 36 kilo för inte alls så länge sen. Helt sjukt, nu älskar jag mat!
Aja, meningen med kosttillskotten är att jag ska testa och se om jag känner någon skillnad fast att jag äter normalt. Jag vill alltså inte dra ner på min mat, utan bara testa tillskotten. Och så skulle jag ju liksom inte dö av att gå ner något kilo :P

(bilden visar något utländskt märke såg jag nu, haha! lånade bilden från google... : P )


Imorn så måste jag faktiskt upp tidigt! Jag ska åka och fixa mina naglar inne i stan klockan 10! Jippie! Jag är verkligen förväntasfull och vill att mina naglar ska bli riktigt fina den här gången. Har provat att gå hos två andra tjejer men naglarna blev verkligen inte som jag ville! Dum som jag var så gick jag ju aldrig tillbaka och sa att jag inte blev nöjd och att vissa naglar satt knöppt och så...Aja ! :P
Jag tror att jag kommer att göra en fransk manikyr, men antingen vill jag ha glitter i det vita eller så vill jag bara ha någon dekoration som en sten eller blomma :) Bild kommer imorn!

Nu har jag smällt i mig både nudlar och ost så jag måste gå och borsta tänderna snart. Ska försöka att packa upp mina kläder nu, hihi har inte hunnit göra det än.

Ni får sova så gott sen, själv måste man vänta att gå och lägga sig tills min b.u.s har torkat lite mer ;)

Kiss<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0