Sönderriven!

Haha, ja jag känner mig verkligen sönderriven. Jag har peelat mig jättemycket för att få bort alla mina rester av brun utan solen som jag har haft i flera dagar...Men nu är typ allt borta men jag måste peela mig lite till på överkroppen imorn bitti. Jag hoppas verkligen att solduschen blir bra, annars så blir jag ledsen. Men eftersom att jag är så torr på vissa partier så kan jag ju bli fläckig...men jag hoppas inte verkligen!! Spänning!
Jag har hunnit slänga i mig lite nudlar också, va as sugen på det så då kände jag att jag kunde unna mig det. Men tråkigt nog får jag alltid ångest när jag äter på kvällen, men men .. Shit the same.
Nu tänkte jag faktiskt rengöra tänderna och bleka dom. Ska försöka bleka dom varje dag nu till fredag så att jag får mina efterlängtande vitare tänder, haha!
Sen så är det mystalk med älsklingen innan jag ska försöka sussa lite (somnar inte försen ett i alla fall!) 
PUss Puss<3 
SCRATCH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0