Allt onödigt är kul :)

SÅÅ blandade frågor men ändå så onödigt kul att veta! Läs eller skit i det ;)



Hur lång är du? 163 cm LÅNG (!) 
Hur mycket väger du? För mycket!
Vilken ögonfärg har du? Ljusblå
Vilken hårfärg har du? Blondin så fin
Vilken skostorlek har du? 36:or

Beskriv dig själv med tre ord: positiv, glad, energisk
Beskriv din drömprins: SNYGG, omtänksam, snäll, generös ;) , sexig, underbar, åhh hur mkt som helst, tur att man hittat honom ;)
Beskriv din perfekta framtid: Blir psykolog i ung ålder, bor men felix i våran lägenhet på gärdet och har ett riktig söt unge!

Är du heterosexuell? Ja
Är du kär i någon? Haha, om jag är!

Har du nån gång rökt? Mm, ja det händer lite då och då!
Har du provat snusa? Haha, jodå, det har blivit några gånger
Har du blivit hög på knark? Nope.
Dricker du alkohol? Ja, och jag gillar det.

Har du slagit ner någon? Nej, men har varit påväg...
Har du bitchslapat någon? Jadå.
Blivit utkastad från krogen? Haha, EN gång bara EN gång!
Blivit nekad pga av ditt leg? Alltid.
Har du ljugit för din mamma? Jag har ljugit en gång för min mamma i hela mitt liv.
Eller för någon annan? Ja de har jag
Har du snackat skit om någon? Typ varje dag, men folk snackar mer om mig fan!
Blir du lätt svartsjuk? Jo, om det finns sånna tillfällen, då jävlar!
Har du någon fobi? FISK, och då i alla former och färger. USCH
Vilken är din favoritmat? Finns mycket gott här i livet, kanske lite mkt för gott...
Favoritdricka? Något med alkohol i ;)

Har du fått ett IG någongång på ett prov? Nej, aldrig och kommer aldrig låta mig få det heller!
Har du skolkat? Ja, tyvärr några gånger.
Tycker du om skolan? Oftast, men börjar bli trött nu efter 12 år!
Är du ett G, VG eller MVG barn? Mest VG, men det finns lite G och MVG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0