Back from school!

Nu har jag kommit hem från skolan för inte så länge sen! Jag har hunnit kasta i min två pannkisar och soppa också :) Mums!
Idag så var det en ganska jobbig dag i skolan, jag har haft något att göra hela tiden. Sista lektionen var sEEgast, historia är verkligen inte mitt ämne och jag sitter bara och tramsar mig!
Jag fick min studentmössa idag! Åhh vad fin den var! Nu känner man verkligen att studenten inte är långt ifrån...
Jag längtar ! ------->>


Min stackars lillebrorsa var hemma och var sjuk både igår och idag, han spydde jättemycket inatt. Så jag köpte en godispåse åt honom som han kan äta sen när han känner sig bättre :) Jag tycker så synd om honom! Gulleplutt...



Egentligen så skulle jag åka till min älskling idag. Men jag valde att verkligen sätta skolan i första hand och stannade hemma idag. Jag vet nämligen att om jag måste åka från honom sex imorn bitti så kommer jag vara trött hela dagen, plus att jag kommer inte ens komma upp! Så jag valde att stanna hemma idag, men jag ångrar mig i alla fall...Jag vill ju mysa med min älskling jue :( Saknar dig hjärtat<3

Jag hade tänkt att vara duktig idag och göra klart min redovisning som jag ska ha på fredag(!) Jag ska hålla ett föredrag i minst 30 minuter och då tänkte jag att det kanske är bäst att göra klart det idag..men tror ni inte att jag glömmer allt i skolan?? FUCK. Jag får helt enkelt smita in i skolan imorn bitti innan vi drar vidare till Uppsala universitet :)
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Jag hade tänkt att ta bort nagellacket och ev. b.u.s.a mig idag igen! Då kör jag bus tre gånger denna vecka, det är bra för att vara mig...Jo jag måste fundera på vad fan jag ska ha på mig på fredag! Inte för att jag ska klä upp mig som fan, men jag m¨ste hitta nått jag inte har tröttnat eller haft på mig på sista tiden, BLÄÄ jag vill ha nya kläder! !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0